czwartek, 15 maja 2014

Do it again

Natrafiłam wczoraj na ciekawe wyzwanie, jego temat brzmi "Do it again!"


W wyzwaniu tym musimy cofnąć do początku naszej przygody z hand made, wybrać jedną z pierwszych prac i zrobić ją ponownie.

Oto moje prace, obecna i z przed roku:


Ten sam motyw i podobne zestawienie barwne, jednak tym razem kolczyki zostały wzbogacone o dodatkowe elementy, użyłam też innych koralików i sznurków a do wykończenia pracy użyłam ekoskóry zamiast filcu.


materiały:
- koral biały
- noc kairu
- drobne białe koraliki nieznanego pochodzenia
- filc
- sznurki sutasz


materiały:
- perły (gratis do zamówienia)
- sodalit
- koraliki toho
- koraliki fire polish
- eko skóra do podklejenia
- sznurki sutasz PEGA (61% acetat, 39% wiskoza)
ostatnio to moje ulubione sznurki, są troszkę sztywniejsze od tradycyjnej PEGI, szkoda tylko że na razie dostępne są w tak niewielu kolorach...

Widać postęp? Mam nadzieję że tak :)

1 komentarz: