niedziela, 22 marca 2015

Łańcuszkowa SOWA


Troszkę się przy niej nakombinowałam...
Projekt co chwilę się zmieniał i do końca nie wiedziałam jaki będzie efekt końcowy.




Do jej wykonania użyłam sznurków sutaszu chińskiego, w centrum znajduje się JASPIS kambaba, dodatkowo wykorzystałam też PIRYT, HEMATYT i koraliki szklane, no i najważniejsze czyli zielono złoty ŁAŃCUSZEK KULKOWY który jest naprawdę śliczny, tył podklejony ekoskórą.
Sowa nie jest może uszyta tak idealnie jak bym chciała, ale jest to spowodowane ciągłymi zmianami jakie wprowadzałam podczas jej robienia.

Sowę zgłaszam do wyzwania SZUFLADY



5 komentarzy:

  1. Fenomenalna sowa! Świetnie wykorzystałaś łańcuszek, całość jest absolutnie wyjątkowa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nastrojowa. Dziękuję za udział w wyzwaniu Gościnnej Projektantki Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  3. miło mi że moja sówka się podoba ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń